CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, December 13, 2010

o8diSEmber2o1o .!

eh .! sory lme da x update ini blog . ahaha . knpe aku lmbt update psal nieyh .? haha . grr . ok2 . aku story eh  cte psal kli nieyh . kui3 .
dataran AG . hahaha . sblom balek


mereka bhan sye dn ini roti lah .!


perot hanan sdah bjoget joget lah nk mkan .!

aida .!
pagy , pagy aku da bgon .! haha . siap set alarm uh tkot lmbt bgon . kui3 . pdhal nk kluar pkol 1o . pkol 7 aku da bgon . excted nk jmpe mereka MYRA,BIEBA,HANAN,AIDA,ACAP,BIMO,MACHA,FADHLI. huh . pegy un9 kjap ttbe myra dtg . ehe . dgn muka aku x mandy lagy lah . haha . da biasa kowt dgn myra .! haha . after uh da 9.3o bru aku nk pegy siap lah . haha . potpetpotpet dgn myra then kteurank ajk bieba . hak3 . bieba pon ikot je kn . huh . smpai je AG . kteurank pegy bank BSN dulu bieba nk kluarkn duet lah . :) . huh . mereka da tunggu dkat datarn AG . huh .after uh kteurank pegy kdai beli slipar aku . haha . sndal yg aku pkai toh mnyakitkan kaki lah . hahaha . after uh pegy lah toilet kn . haha . lumrah khidupan kamy klau pegy AG msty nk pegy toilet dulu lah . haha . then jln pegy ke arah mereka . msing2 dok malu . haha . da smapi sne kepoh msing2 , haha . mcm da slalu lpak sme2 jeh kn .? cpt kn kte mesra .! huh . then tunggu si fadhli dgn acap lah plak . huh . dyeurank smpai jeh lagy lah kecoh kn . haha . then kamy pergy ke KFC untuk mkn . haha . smpai sne sume minx snack plate lah . haha . after uh tunggu si acap .! perot msing msing da bergndang2 nieyh na mkn . haha . lastly kteurank mkn jgax tnpe acp . x lme slpas uh acp pon smpai . haha . kcoh satu KFC uh dgn kteurank lah . kui3 . then hanan nk blek plak. kteurank tunggu smpai umi dye dtg . ehe . hanan da blek kamy pegy lpak datarn lagy . haha . klakar doe .! Best gle hang korunk .! ble lagy nk hang cm nieyh ha .?? huh .

0 comments:

Post a Comment